مفتول روکش دار PVC

ارسال به سراسر کشور

ارائه فاکتور رسمی

فروش حضوری

ارتباط با کارشناسان فروش

تاریخ بروزرسانی 1ام اردیبهشت 1403

نام محصولضخامت مغزیقطر روکشرنگ روکشوزن هر مترقیمت روز
کلاف مفتول سیاه 0.8 روکش دار0.81.0سبز100تماس بگیرید
کلاف مفتول سیاه 0.9 روکش دار0.91.0سبز100تماس بگیرید
کلاف مفتول سیاه 1.0 روکش دار1.01.0سبز100تماس بگیرید
کلاف مفتول سیاه 1.2 روکش دار1.21.0سبز100تماس بگیرید
کلاف مفتول سیاه 1.5 روکش دار1.51.0سبز100تماس بگیرید
کلاف مفتول سیاه 2.0 روکش دار2.01.0سبز100تماس بگیرید
کلاف مفتول سیاه 2.5 روکش دار2.51.0سبز100تماس بگیرید
کلاف مفتول سیاه 3.0 روکش دار3.01.0سبز100تماس بگیرید
کلاف مفتول سیاه 4.0 روکش دار4.01.0سبز100تماس بگیرید

تفاوت سیم رنگی (سیم مفتول رنگی) با سیم مفتول روکش دار (pvc)

سیم  یا سیم مفتول روکش دار pvc از سیم مفتول گالوانیزه گرم و یا سرد و یا حتی سیم سیاه فابریک که بر روی آن یک لایه روکش پلاستیک pvc وجود دارد تولید می شود اما سیم رنگی / سیم مفتول رنگی / سیم هنری / سیم گلسازی / سیم زیور آلات / سیم بدلیجات / سیم طلایی و تمام این گروه سیم ها از سیم مفتول روکش دار نرم و نازک تولید می شوند که بر روی آن یک لایه رنگ کوره ای به ضخامت 100 میکرون بارگذاری می شود 

پروسه تولید این گروه از سیم ها با دارا بودن ویژگی های خاص مانند : 1. نرم ، 2. نازک ، 3. اسید شور 4. رنگ کوره ای ، 5. لایه 100 میکرونی ، 6. فرمول رنگ خاص ، 7. عدم ریزش رنگ در هنگام استفاده و زمان بلند مدت ، 8. تنوع رنگ سیم ها ، 9. کاربرد در صنایع مختلف ، 10. کیفیت بالا ، 11. قیمت مناسب دارای ویژگی های شایانی است که به آن اشاره کردیم

این محصول در زبان انگلیسی با نام های : Top Wire Bound ، Rolls Colored Aluminum ، Craft Wire ، Jewelry Wire ، Silver Plated Copper Craft Wire ، Enameled Craft Wire ، Aluminum Craft Wire ، Copper Craft Wire ، Enameled craft wire ، Aluminum Craft Wire ، PVC Coated Craft Wire ، Paper Covered Craft Wire or paper covered floral wire ، Jewelry Wire ، Beading Wire ، Crinkle wire

یکی دیگر از کاربرد های این محصول استفاده در صنایع چاپ و تولید کتاب سیمی و دفتر سیمی و جزوه سیمی و دفترچه سیمی و تمامی محصولات کاغذی که در آن از رول سیم فنری برای شیرازه دفتر و کتاب استفاده می شود .

انواع مفتول :  1.کشش مفتول 2.سیم آرماتوربندی 3.مفتول آلومینیوم 4.مفتول پلاستیک 5.مفتول پیچ 6.مفتول پیش تنیده 7.مفتول جوشکاری 8.مفتول رنگی 9.مفتول روکش دار 10.مفتول طلا 11.مفتول فنری 12.مفتول فولادی 13.مفتول گالوانیزه 14.مفتول نرم 15.مفتول نقره

 

maftool pvc

تولیدی سیم مفتول روکش دار رنگی باکیفیت

آیا با کارخانه های تولیدی مفتول رنگی باکیفیت در استان خود آشنا هستید؟ نحوه کار و ساخت شرکت تولیدی مفتول رنگی باکیفیت در ایران به چه صورتی است؟ همانطور که مستحضر هستید شرکت ما موفق شده است با روشی جدید و با استفاده از دستگاه های پیشرفته مفتول رنگی با کیفیت را در ایران تولید و به کشورهای همسایه صادر کند. به هموطنان عزیز توصیه می کنیم برای خرید مفتول رنگی باکیفیت و همینطور کسب اطلاعات بیشتر در این باره با مشاوران ما تماس بگیرید.

بازار فروش مفتول رنگی 

بازار فروش مفتول رنگی در ایران چگونه است و بیشتر مصرف کنندگان مفتول های رنگی چه کسانی هستند؟ برای خرید انواع مفتول رنگی به کجا مراجعه کنیم؟ خیلی از خانم های با سلیقه و هنرمند برای درست کردن اشیا تزئیناتی و کار دستی های زیبای خود از مفتول رنگی استفاده می کنند. به همین منظور شرکت فولکا در نظر دارد انواع مفتول رنگی با کیفیت را از طریق این مجموعه به فروش رساند. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با همکاران ما تماس بگیرید.

فروش مفتول PVC رنگی با کیفیت  

مفتول PVC رنگی با کیفیت به چه روش هایی به فروش می رسند؟ مفتول رنگی با کیفیت در چه کارهایی استفاده می شوند؟ مفتول های رنگی و انواع رنگ های آن یک نمونه از مفتول ها که بسیار زیبا می باشند و کاربرد فراوانی دارند که یک نمونه از این مفتول ها مفتول های رنگی هستند که در انواع مختلفی می باشند این مفتول ها را خانم ها برای کارهای تزیینی که درست می کنند استفاده می کنند این مفتول های رنگی به صورت مستقیم در مراکز به فروش می رسند.

مفتول رنگی ، گالوانیزه فولکا عضو انجمن آبکاری ایران نیست تولید کننده انواع سیم های مفتول گالوانیزه برای مصارف توربافی،فنس  ، بافی،سبدی سیم های گالوانیزه شده با تکنولوبی رنگ های میکرو تولید انواع مفتول گالوانیزه

قطر مفتول : 0.3mm تا 4.5mm میلیمتر

 نوع بسته بندی : قرقره – کلاف – شاخه

 وزن : 10kg تا 100000kg کیلو گرم

 نوع روکش : پی وی سی – پی ای – نایلون – pvc – رنگ کوره ای 100 میکرون

 رنگ : بنا به درخواست مشتری 

نوع و مشخصات مفتول: بنا به درخواست مشتری / قرمز ، آبی ، زرد ، سبز ، نارنجی ، بنفش ، صورتی ، کرم ، خاکستری ، نقره ای ، مشکی ، مسی ،  …

تولید سیم مفتولی روکش دار PVC

تولید کننده مفتول های کم کربن (Low Carbon) مصرف بسیار زیادی در ساختمان ،کشاورزی و صنایع داشته و از کالا های استراتژیک و مهم در جهان به شمار می روند.

 این مفتول ها که سطح مقطع در سایز ها و مشخصات بسیار متنوعی تولید می شوند و نوع ترکیبات شیمیایی و خواص مکانیکی آنها دقیقاً تابع خصوصیات میلگردی است که از آن کشیده شده اند.

 سیم های مفتول کم کربن صنایع مفتولی فولکا از میلگرد های نوع (St 34 و St 37) می باشد و نوع این مفتول ها در سایز ها و مشخصات بسار متنوعی تولید می شوند و نوع ترکیبات شیمیایی و خواص مکانیکی آنها دقیقا تابع خصوصیات میلگردی است که از آن کشیده شده اند.

 در این واحد تولیدی مفتول های تولید شده به چهار صورت آهن ، آنیل شده ، گالوانیزه و PVC و سیم رنگی تولید می شود. 

pvc maftool

مفتول آهن :

 این نوع مفتول بيشتر در توليد انواع توری‌ها و شبكه‌های فولادی و نيز، ساخت ميخ، كُرپی، تيرچه و …. به كار می‌رود. برای توليد آن ميلگردهاي كلاف نمره ا لي ۸ ميلي متر توسط دستگاههای كشش مفتول باريك شده  و قطر آنها به حداقل ۱.۲ ميلی متر كاهش مي‌يابد ولی عمدتاً سايزهای توليد شده با مشخصات قطر ۱.۵ تا ۵ میلیمتر می باشد. 

ترکیبات شیمیایی مفتول سخت صنعتی کاملا همانند میلگردی است که از آن تولید شده ولی خواص مکانیکی آن بسته به میزان کشیدگی آن تغییر می کند به این صورت که درصد ازدیاد طول آن کمتر شده و بسیار ترد و شکننده می شود ولی مقاومت کششی آن افزایش می یابد.

 مفتول پخته شده ( آنیل شده یا نرم ) :

 مفتول‌های سخت صنعتی در صورت لزوم داخل كوره‌های ويژه آنيل، تا دماي ۷۰۰ تا ۸۰۰ درجه سانتی گراد و در شرايط خلاء حرارت داده می‌شوند تا كاملاً نرم شده و براي مصرف در آرماتوربندی، بسته‌بندی، ساخت انواع مفتول گالوانيزه و توری شبكه‌های فولادی و محصولات مشابه مناسب می باشند. در اثر آنیل شدن ، ترکیبات شیمیایی مفتول تغییر نمی کند ولی در عوض خواص مکانیکی آن بدین صورت عوض می شود که درصد ازدیاد طول افزایش می یابد ولی در مقابل از مقاومت کششی آن مقداری کاسته می شود. 

مفتول گالوانیزه : پوشش دادن سطح فولاد با فلز روی را در اصطلاح گالوانيزاسيون می گويند. اين كار با هدف جلوگيری ازخوردگی فلز پايه ( فولاد) در برابر بسیاری از عوامل و زنگ زدگی آن انجام می شود.

 این عمل بر روی مفتول سخت صنعتی (آهن) و مفتول پخته شده ( آنیل شده ) صورت می گیرد. در این مجموعه فرآیند گالوانیزه به صورت گرم می باشد. مفتول‌هاي گالوانيزه صنایع مفتولی فولکا  به پيروی از استانداردهای روز در كلاس‌هاس مختلف و با توجه به نياز و سفارش مشتريان در پوشش های مختلف توليد می‌شود و عمدتاً در صنايع توری بافی، شبكه‌های فولادی، سيم خاردار و … به كار می‌روند.

 مفتول گالوانيزه با روكش پی وی سی (PVC) / سیم رنگی و سیم مفتول رنگی : در بعضی مناطق به دلیل وجود رطوبت بسیار زیاد و باران های اسیدی علاوه بر روکش گالوانیزه نیاز به روکشی مقاوم تر است که بتواند در مقابل  این رطوبت  حتی در آب دریا نیز مقاومت کند. پلی‌وینیل کلراید یا همان  PVC روکشی پلاستیکی / سیم رنگی با روکش رنگ کوره ای 100 میکرون است که میتواند با قرار گرفتن بر روی مفتول گالوانیزه شده این مقاومت بالا را به رقم بزند.

 سیم مفتول مشخصات مفتول های (آهن ، آنیل شده و گالوانیزه ) :

 سایز مفتول های تولیدی از ۱.۲ تا ۵ میلی متر می باشد. (±۰.۰۵ میلی متر احتمال خطا وجود دارد) حداقل سایز تولیدی مفتول آهن ۱.۵ میلی متر می باشد. مقدار استاندار پوشش گالوانیزه در مفتول های گالوانیزه ۵۰ g/m2 می باشد و می توان تا حدود ۲۲۰ g/m2  افزایش داد. قطر کلاف ها ۶۰ سانتی متر می باشد. (مفتول آنیل شده سایز ۱.۵ و ۱.۲ با طول ۳۰ سانتی متری می باشد) وزن هر کلاف به طور معمول ۱۰۰ کیلو گرم می باشد ولی به درخواست مشتری قابل تغییر است. این مفتول ها همچنین به صورت شاخه قابل ارائه می باشد.

 مشخصات مفتول PVC / سیم رنگی با روکش رنگ کوره ای 100 میکرون

قطر مفتول مرکزی ۲ الی ۳ میلی متر قطر روکش از بین ۱.۱ اتا ۱.۵ میلی متر قابل تغییر است. (± ۰.۱) قطر کلاف ها ۶۰ سانتی متر وزن هر کلاف همانند مشخصات سایر مفتول ها می باشد.

 برخی از ویژگی های مفتول PVC / سیم رنگی با روکش رنگ کوره ای 100 میکرون

 مقاومت بسيار زياد اين مفتول ها در مقابل زنگ زدگي مقاومت بالا در برابر باران‌های اسيدی كه متأسفانه در مناطق صنعتی به خصوص اطراف پالايشگاهها و پتروشيمی ها می‌بارد. امكان استفاده از رنگهای مختلف و متنوع در روكش پی وی سی به منظور زيبایی و جذابيت بيشتر در محيط طبيعی و محل كار و زندگی . امكان استفاده از اين مفتول‌ها در ساخت و توليد انواع توری های گابيون، حصاری، پرسی، سيم خاردار، شبكه‌ها و طناب‌های فولادی در گلخانه‌ها و… به دليل استفاده از مواد مناسب و خاص،رنگ روكش در مقابل اشعه خورشيد بسيار مقاوم و تقريباً ثابت است.

  صنایع مفتولی فولکا افتخار صادرات مفتول های گالوانیزه و پی وی سی را به کشور های پاکستان ، عراق ، افغانستان ، قطر ، امارات متحده عربی ، سوریه ، گرجستان و کشورهای آسیای میانه را در دستور کار دارد.

سیم بسته بندی و سیم روکش دار PVC
صنایع مفتولی فولکا تولید کننده سیم بسته بندی و سیم روکش دار و سیم مفتول با روکش PVC , پلاستیک و پی وی سی , PP
سیم روکش دار سیم روکش دار بسته بندی قیمت سیم روکش دار سیم روکش دار برای ماسک قیمت کابل برق روکش دار سیم روکش دار چیست سیم مسی مفتولی سیم روکش دارگلسازی نمودار قیمت سیم برق سیم بسته بندی سیم بسته بندی سیم بسته بندی دو مفتول سیم بسته بندی تک مفتول خرید سیم روکش دار بسته بندی سیم پلاستیکی سیم بسته بندی مشهد سیم ماسک سیم مفتول روکش دار PVC

  • سیم گلسازی روکش دار
  • سیم روکش دار مسی
  • سیم روکش دار گلسازی
  • سیم روکش دار برای ماسک
  • سیم روکش دار بسته بندی
  • سیم روکش دار
  • فروش سیم بسته بندی
  • قیمت سیم بسته بندی

مفتول گالوانیزه با روکش PVC /  سیم رنگی با روکش رنگ کوره ای 100 میکرون

توضیحات و کاربردها: در سال های اخیر به دلیل نیاز شدید مناطق شمالی و جنوبی کشور به مفتول های فولادی مقاوم در مقابل شرایط جوی به خصوص رطوبت هوا، این شرکت اقدام به تولید مفتول های گالوانیزه با روکش پی وی سی و سیم رنگی با روکش رنگ کوره ای 100 میکرون کرده است که دارای کیفیت بسیار مطلوب و مزایای ذیل است:

مزایا: 1.مقاومت بسیار زیاد این مفتول ها در مقابل زنگ زدگی. 2.مقاومت بالا در برابر باران های اسیدی که متاسفانه در مناطق صنعتی به خصوص اطراف پالایشگاه ها و پتروشیمی ها می بارد. 3.امکان استفاده از رنگ های مختلف و متنوع در روکش پی وی سی به منظور زیبایی و جذابیت بیشتر در محیط طبیعی و محل کارو زندگی. 4.امکان استفاده از این مفتول ها در ساخت و تولید انواع توری های گابیون، حصاری، پرسی، سیم خاردار، شبکه ها و طناب های فولادی در گلخانه ها و… . 5.به دلیل استفاده از مواد مناسب و خاص رنگ روکش در مقابل اشعه خورشید بسیار مقاوم و تقریبا ثابت است. 

مشخصات فنی: 1.قطر مفتول: 2 الی 3 میلی متر که با روکش 3 الی 5 میلی متر می شود. 2.قطر کلاف: 60 سانتی متر. 3.وزن کلاف: بین 50 الی 100 کیلوگرم. 4.رنگ روکش: به درخواست مشتری است که سبز تیره، طرفداران بیشتری دارد. 5.معمولا 30 درصد وزن مفتول، مواد پی وی سی و 70 درصد وزن آن را، مفتول مرکزی شامل می شود.

1 1 رای
امتیازدهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

2 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
مظلومی

شما چه رنگ هایی رو دارید برای روکش ؟

ادمین

با سلام و وقت بخیر
ما معمولا تولید سیم مفتول روکش دار را در رنگ های سبز، آبی و قرمز تولید داریم ولی در شرایطی هم در رنگ های سفارشی هم تولید می کنیم.